Az Euronics Európa műszaki kereskedelmét jelentősen meghatározó beszerzési társulás, hiszen bolthálózat tekintetében első, forgalmát illetően pedig a második legnagyobb piaci szereplő. A vállalat vezetői Budapesten tartott nemzetközi konferenciájukon elemezték az Európában jellemző fogyasztói trendeket, a piac változásait, az új típusú kihívásokat és az azokra adható válaszokat.
Klaus Lahrmann az Euronics International ügyvezető igazgatója szerint a cég fejlődésének útja, új országok és tagok bekapcsolása a társulásba. A vezető szerint ugyanakkor kiemelt figyelmet kell fordítani az internet fokozódó szerepére, valamint a termékek minőségére, a márka előnyökre és a kommunikációra, továbbá az értékesítési és beszerzési stratégiát is e szempontok alapján kell kidolgozni.
Werner Winkelmann az Euronics International elnöke és az Euronics Németország ügyvezetője az eseménysorozatot lezáró gála esten adta át az Év szállítója díjakat. A több éves múltra visszatekintő tradicionális "Év szállítója" díjat szórakoztató elektronika területén 2006-ban a Philips nyerte, míg a háztartási gép gyártók közül a BSH részesült ebben az elismerésben.
A hálózat hazai egységét 2001-ben két magyarországi műszaki piacon tevékenykedő cég hozta létre. A dinamikus fejlődést mutató társaság jelenleg az ország legnagyobb műszaki kiskereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak, 116 városban, 138 üzlete van. A közel 1000 főt foglalkoztató Euronics Kft, árbevétel tekintetében a második legnagyobb hazai szakkereskedés.