Ázsiában jobban szeretik az ékszereket


Szebben alakult az elemzői várakozásoknál a Tiffany ékszerház negyedéves profitja.

A vállalat forgalma a január végén záródott pénzügyi negyedik negyedévben 1,23 milliárd dollár volt, nagyobb az egy évvel korábbi 1,21 milliárd dollárnál. Ezzel már a második egymást követő negyedévben ért el éves szinten forgalombővülést.

Az adózott eredmény 157,8 millió dollárra, részvényenként 1,26 dollárra csökkent az egy évvel korábbi 163,2 millió (részvényarányosan 1,28) dollárról.

A szakértők által inkább figyelt, egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény 1,45 dollár lett, ami felülmúlta az elemzők által várt 1,38 dollárt.

A Tiffany legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban az eladások 3 százalékkal 587 millió dollárra csökkentek, miközben az ázsiai és csendes-óceáni térségben (Kínát és Dél-Koreát is beleértve) 9 százalékkal 284 millió dollárra emelkedtek, Japánban pedig 15 százalékkal 185 millió dollárra bővült az értékesítés.

MTI



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.