A társaság az együttes halálfejes logójával ellátott, sportos kinézetű, utcai, színpadi, illetve kifejezetten sportolásra gyártott ruházati cikkeket kínál majd megvételre. A kollekció 23 különböző fazonból áll össze, amelyek az old school stílust egyéni újításokkal ötvözik. Az együttes a Puma sportruházati céggel együttműködésben vágott bele a vállalkozásba, számol be az APA hírügynökség.
Mint ismert, a Toten Hosen már korábban is kapcsolatba került a sporttal, igaz, egészen más módon: az együttes négy évvel ezelőtt tőkeinjekcióban részesítette a Fortuna Düsseldorf focicsapatot, amely cserébe a játékosok mezén feltüntette a halálfej-szimbólumot.
Menedzsment Fórum
Beszállnak a divatüzletbe a német punk fenegyerekei
A punk ideológiájától meglehetősen messze fekvő területre merészkedik a német punkzene zászlóshajójának számító Toten Hosen: a csapat saját sportruházati cikkeket dob piacra.