2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Ford két luxusmárkájának, a Jaguarnak és a Land Rovernek a hirdetései a jövőben nem jelennek meg azokban a médiumokban, amelyek a melegeket célozzák meg - jelentette be a vállalat. Az érintettek szerint a konzervatív csoportok nyomására lépett a cég.

A Ford határozottan cáfolta, hogy bármilyen megkülönböztetésről lenne szó, vagy érdekcsoportok hatására hozta volna meg a döntést, és az üzleti szempontokat hangsúlyozta a cég szóvivője. A Ford a veszteséges Premier Automotive Group részlegénél végrehajtandó költségcsökkentéssel magyarázta a lépést, az említett két márkát gyártó divízió ugyanis a harmadik negyedévben 108 millió dollár mínuszról adott számot. Mint mondta, ha valós diszkriminációról lenne szó, akkor a - szintén hozzájuk tartozó - Volvo reklámjai sem jelenének meg a jövőben a melegeknek szóló orgánumokban.

A vállalat illetékese ugyan nem hozta nyilvánosságra az ilyen típusú költéseket, de az elemzők szerint a vállalat marketing büdzséjéhez képest elenyésző összegről van szó, így inkább jelzésértékű lehet a lépés. Figyelemre méltó vonala az eseményeknek, hogy az egyik legbefolyásosabb tengerentúli konzervatív-keresztény szervezet a közelmúltban hirdetett bojkottot a Ford termékeire, mivel szerintük a társaság túlságosan támogató viselkedést mutat a nemi másság iránt. A reklámok felfüggesztésének hírére az American Family Association (AFA) is megenyhült, és weboldalukról eltűnt az autógyár termékeinek elutasítására szóló felhívás. Nem véletlen, hogy a Human Rights Campaign, the Gay & Lesbian Alliance Against Defamation és 17 másik jogvédő szervezet is annak a véleményének adott hangot, hogy a Ford és az AFA megegyezett egymással a melegeknek szóló médiumok diszkriminálásáról.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!