2p

Az Absolut vodka mindent megtesz, hogy a figyelem rá szegeződjön. A nyár folyamán provokatív plakáttal tűnt fel a cég a Szex és New York című filmben, most pedig reklámzenei kiadvánnyal próbálja a fiatalabb korosztályt megnyerni.

A skót italgyártó cég, az Armalade - kissé másképp - szintén a zenekedvelőket veszi célba. A new york-i Roc-A-Fella együttes énekese, Jay-Z dalszövegeiben a cég italát reklámozza. Az Armalade nem szűkölködik reklámötletekben. Weboldalán felszólítja a női fogyasztókat, küldjék el fotójukat, és a beérkező képekből fogják a 2003-as Armalade Vodka kalendárt összeállítani.

A Courvoisier márkának Busta Rhymes-szal szerencséje volt, a rapsztár ugyanis ingyen reklámozza az italukat dalszövegeiben.

A zene és a reklám találkozása nem példanélküli. Az egyik legnagyobb visszhangot kapott példa Shaggy 1996-os nagy slágere, mely egyben a Levi’s akkori kampányának zenéje volt. A farmermárka marketingszakemberei 2000-ben ismét csak jól választottak, mikor Christina Aguilera énekelte a reklám zenéjét.

A slágerlistára felkerülő reklámzenék közül csak a legismertebb példát említve: évről évre találgatásokba bocsátkozik a média, ki lesz a Pepsi Co. következő reklámarca. Michael Jackson, Britney Spears és Shakira is elnyerte már a reklámszerepléssel járó többmilliós gázsit.


Kapcsolódó anyag
Absolut provokáció


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!