A skót italgyártó cég, az Armalade - kissé másképp - szintén a zenekedvelőket veszi célba. A new york-i Roc-A-Fella együttes énekese, Jay-Z dalszövegeiben a cég italát reklámozza. Az Armalade nem szűkölködik reklámötletekben. Weboldalán felszólítja a női fogyasztókat, küldjék el fotójukat, és a beérkező képekből fogják a 2003-as Armalade Vodka kalendárt összeállítani.
A Courvoisier márkának Busta Rhymes-szal szerencséje volt, a rapsztár ugyanis ingyen reklámozza az italukat dalszövegeiben.
A zene és a reklám találkozása nem példanélküli. Az egyik legnagyobb visszhangot kapott példa Shaggy 1996-os nagy slágere, mely egyben a Levis akkori kampányának zenéje volt. A farmermárka marketingszakemberei 2000-ben ismét csak jól választottak, mikor Christina Aguilera énekelte a reklám zenéjét.
A slágerlistára felkerülő reklámzenék közül csak a legismertebb példát említve: évről évre találgatásokba bocsátkozik a média, ki lesz a Pepsi Co. következő reklámarca. Michael Jackson, Britney Spears és Shakira is elnyerte már a reklámszerepléssel járó többmilliós gázsit.
Kapcsolódó anyag
Absolut provokáció
Botrány után sláger
Az Absolut vodka mindent megtesz, hogy a figyelem rá szegeződjön. A nyár folyamán provokatív plakáttal tűnt fel a cég a Szex és New York című filmben, most pedig reklámzenei kiadvánnyal próbálja a fiatalabb korosztályt megnyerni.