Csak 40 ezren nem vették át a karácsonyi Erzsébet-utalványokat



A Magyar Posta 2,6 millió Erzsébet-utalványt kézbesített, a küldemények több mint 98,5 százalékát átvették az ügyfelek múlt péntekig - tájékoztatta a posta hétfőn az MTI-t.

A közlemény szerint a küldemények kevesebb mint fél százaléka van még a postákon. Ha az ügyfél nem jelentkezik az őrzési idő alatt a küldeményért, azt a Magyar Posta visszaküldi a feladónak, az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóságnak - írták.
 
Eddig nagyságrendileg a küldemények 1 százalékát küldte vagy küldi vissza a posta a feladónak egyebek mellett azért, mert a címzett meghalt, elköltözött, nem vette át a küldeményt, vagy hibás volt a címzés.
 
 
 
Az egyszeri juttatásra jogosultak legkésőbb február 28-ig kérhetik az Erzsébet-utalvány újbóli kiküldését a nyugdíjfolyósítótól, a kérelemben meg kell jelölni azt a lakcímet, amelyre a kézbesítést kérik. Az ismételt kézbesítést is a Magyar Posta végzi - írták.
 
Orbán Viktor miniszterelnök tavaly november 29-én jelentette be, hogy 2017-ben 1,6 százalékkal emelkednek a nyugdíjak, emellett még 2016-ban minden nyugdíjas kap 10 ezer forintnyi Erzsébet-utalványt.
 
MTI 



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.