1p

Felvásárolta a magyar EVM tisztítószergyártót a tisztító-, fertőtlenítő- és gombaölő szerek piacán Csehországban és Szlovákiában vezető szerepet játszó Bochemie a.s. A magyar cégé a Bip, az Ultra és a WU2 márka is.

Az akvizícióval a magyar piacra belépő Bochemie elsősorban az EVM jelenlegi márka- és termékportfoliójának frissítését tervezi. Emellett a Csehországban népszerű Savo márka bevezetésére készül, nemcsak a magyar, hanem más piacokon is. Az akvizíció során a Bochemie a szavazati jogot biztosító részvények több mint 99 százalékát szerezte meg az EVM társaságban – a tranzakció további részletei nem ismertek.

"A nagy múltú magyar tisztítószergyártó társaság akvizíciója révén a Bochemie belépett a magyar piacra, ahol egy erős márkaportfoliót kíván kialakítani" - mondta el a tranzakció kapcsán Ladislav Kraus, a Bochemie vezérigazgatója. "Célunk elsősorban az EVM termékportfoliójának frissítése, mivel a magyar vevők által kedvelt Ultra, Bip, WU2 termékek megújításában komoly növekedési potenciált látunk. Szeretnénk továbbá a Savo márkát a magyar piacra is bevezetni. A jövőben további akvizíciókat is tervezünk, amelyek során hasonlóan kívánunk eljárni".

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!