Az akvizícióval a magyar piacra belépő Bochemie elsősorban az EVM jelenlegi márka- és termékportfoliójának frissítését tervezi. Emellett a Csehországban népszerű Savo márka bevezetésére készül, nemcsak a magyar, hanem más piacokon is. Az akvizíció során a Bochemie a szavazati jogot biztosító részvények több mint 99 százalékát szerezte meg az EVM társaságban – a tranzakció további részletei nem ismertek.
"A nagy múltú magyar tisztítószergyártó társaság akvizíciója révén a Bochemie belépett a magyar piacra, ahol egy erős márkaportfoliót kíván kialakítani" - mondta el a tranzakció kapcsán Ladislav Kraus, a Bochemie vezérigazgatója. "Célunk elsősorban az EVM termékportfoliójának frissítése, mivel a magyar vevők által kedvelt Ultra, Bip, WU2 termékek megújításában komoly növekedési potenciált látunk. Szeretnénk továbbá a Savo márkát a magyar piacra is bevezetni. A jövőben további akvizíciókat is tervezünk, amelyek során hasonlóan kívánunk eljárni".
Cseh kézbe került az Ultra tulajdonosa
Felvásárolta a magyar EVM tisztítószergyártót a tisztító-, fertőtlenítő- és gombaölő szerek piacán Csehországban és Szlovákiában vezető szerepet játszó Bochemie a.s. A magyar cégé a Bip, az Ultra és a WU2 márka is.