1p

Az előzetes felmérések alapján idén karácsonykor Amerika kétszer annyit költött internetes üzletekben, mint tavaly.

Az előzetes felmérések alapján idén karácsonykor Amerika kétszer annyit költött internetes üzletekben, mint tavaly. A PC Data tanulmánya szerint november első hete és december 17-e között 8,7 milliárd dollárért vásároltak online az 1999-es 4,2 milliárddal szemben, ami 108 százalékos növekedést jelent. A növekedésben közrejátszhat, hogy tavalyi szezon decemberben kezdődőtt, míg idén már november elején megindult a vásárlási roham, miután az üzletek figyelmeztettek a szállítási határidőkre. A forgalom 2000-ben a december 17-én zárult héten érte el a csúcsot, 1,6 milliárd dollárt. Idén a vásárlók 40 százaléka szerint nőtt a szolgáltatások minősége, 45 százalékuk szerint nem változott, mindössze 5 százalékuk látta rosszabbnak a helyzetet. A legnagyobb áruházak között továbbra is vezet az Amazon, de szorosan mögötte sorakoznak a hagyományos áruházak online változatai: a Walmart.com, a Toysurus.com és a Kmart lánchoz tartozó Bluelight.com.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!