Egészen elképesztő pénznyelő lesz az esztergomi vasútvonal


A fővárost Esztergommal összekötő vasútvonal teljes felújításánál a kiegészítő beruházásokra 50 milliárd forintot költhetnek még el 2018-ig, miután három évig 53 milliárdból a vonal nagy részét már átépítették – írja a Figyelő.

Összesen 120 milliárdba kerülhet az esztergomi vasútvonal felújítása a kiegészítő munkákra szánt újabb 50 milliárddal – közölte a Figyelő.

A vonal felújítása egy évtizednél is tovább tart, a lap szerint ennyi idő alatt már egy nagysebességű vasutat is meg lehetet volna építeni. De nem csak az idő lett volna elég, hanem a költségek is, a vicinális ugyanis kilométerenként 2,3 milliárd forintra jön ki. Ez eléri az eddigi legdrágább hazai vasútfejlesztés, a Szajol-Püspökladány vonal költségeit.


Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.