2p

Egy évvel elhalasztja magyarországi piacra lépését az Aldi. A még a Lidlnél is "keményebbnek" tartott német diszkontlánc alaposabban fel akar készülni a vásárlókért vívott küzdelemre. A hipermarketek mellett a diszkontok a magyar piac nyertesei, de már nekik is egyre kevesebb hely van a térképen, írja a Népszabadság.

Megváltoztatta Magyarországgal kapcsolatos terveit a német Aldi diszkontlánc, nem 2007-ben, hanem csak egy évvel később kezdi meg itteni működését. A társaság országszerte már 30-40 telket megszerzett, de ahhoz, hogy bemutatkozása sikeres legyen, több üzletre lenne szüksége.

A cég fontolgatja, hogy egy működő diszkontláncot is bekebelez, mivel a versenytársak intenzív terjeszkedése miatt a boltnyitásra alkalmas ingatlanokból már nem túl nagy a kínálat. Az is kérdés, milyen névvel jelenik meg majd az új diszkontlánc. A társaság nemzetközi terjeszkedése során ugyanis az Aldi nevet használja, viszont a magyar tevékenységet Ausztriából irányítják majd, ahol a láncot Hoferként ismerik.

A piacra lépés elhalasztása ellenére a magyar leánycég felépítése gőzerővel folyik. A Mai Piac értesülései szerint az itteni társaság osztrák irányítóit már kiválasztották, és januárban a magyar vezetők képzése is elkezdődött. A német társaság egy 60 ezer négyzetméteres logisztikai központot tervez Biatorbágy közelében, és 4-5 vidéki város közelében is épít majd raktárakat. Az Aldi tavaly decemberben bukkant fel Magyarországon, amikor létrehozta az Aldi Magyarország Holding Vagyonkezelő Kft.-t, olvasható a Népszabadságban.

Kapcsolódó anyagok:
Szelekció előtt áll a hazai diszkontpiac
A Lidl hajtotta a tavalyi diszkontboomot
Jövő nyáron nyit az első Aldi Magyarországon

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!