2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A nagyobb utazási irodák és szállodaláncok weboldalaira a keresőkből, illetve az utazási gyűjtőoldalakról érkezik a látogatók döntő többsége. Ezért a kisebb költségvetéssel rendelkező turisztikai szolgáltatók nagyon hamar felismerték a keresőkben rejlő lehetőségeket, derül ki az Arcus Interactive Group turisztikai felméréséből.

Az információszerzés változó módozataival egyre több lehetőség nyílik az egyéni utazásszerezésre: amíg korábban kizárólag utazási irodákon keresztül érhettük el a külföldi és belföldi utazási ajánlatokat, az internethasználat dinamikus növekedésével az utazási információkat is releváns, személyes forrásokból szerezhetjük.

A közösségi élménymegosztás mellett összehasonlíthatóvá váltak az egyes szállodák, fapados légitársaságok, vagy a turisztikai célpontokon elérhető szolgáltatások minősége és ára is, ezért egyre inkább az internet felé tolódik az utazásszervezők hirdetési stratégiája is.

Tematikus oldalakon az érdeklődők megvitatják egymással utazási tapasztalataikat, blogokon, fórumokon, közösségi szolgáltatások oldalain ajánlanak egymásnak utakat, szolgáltatásokat. Mivel az említett oldalak a keresőkben előkelő helyeken szerepelnek, a kisebb költségvetéssel rendelkező turisztikai szolgáltatók nagyon hamar felismerték a keresőkben rejlő lehetőségeket. Elsősorban a keresőoptimalizáció, de a keresőhirdetés eszközeivel is élve célzottan, személyesen érik el célcsoportjaikat.

Az élmény alapú célpont-keresés egyre jellemzőbb fogyasztói magatartás: a turisztikai szolgáltatók már nem tehetik meg, hogy ne legyenek jelen a keresőkben, és a kereső mögött is fel kell lenniük készülve a keresőkből érkező látogatók fogadására, áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!