1p

A Nielsen Media Research szerint a reklámpiac stagnálása ellenére nőnek az internetes hirdetésekre szánt kiadások Németországban.

A befektetések az internetes hirdetésekbe az első félévben 5,4 százalékkal, 114,2 millió euróra nőttek. Júniusban 20 százalékkal többet adtak ki az internetes hirdetésekre mint a tavalyi év azonos hónapjában – áll a kutatók jelentésében.

Az összes hirdetési kiadásokból azonban az online-hirdetések még mindig csak 1,4 százalékot tesznek ki. Az internet-hirdetés vezető kategóriája az adatok szerint a szolgáltatások piaca, 26 millió euróval. Ezt követi a képzés és a média világa, 16,4 millió euróval.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!