2p

A Manchester United és a Vodafone megállapodott, hogy a globális mobilszolgáltató az idei szezon végétől, azaz 2006 májusától nem támogatja a csapatot.

A közösen tett bejelentés kitért rá, hogy a csapat vezetése úgy gondolja: a mezen található hirdetések piaca az elmúlt években jelentősen megugrott. A Vodafone pedig a csapattal ápolt jó kapcsolatát és szponzorációját, más, új területeken vezeti tovább. A közös megegyezésnek tűnő váltást követően mindkét fél együttműködésük további ápolását bizonygatja.

A 36 milliárd fontos üzletet a mobilóriás tavaly nyáron hosszabbította meg négy évre. Ám a mostani bejelentéssel újabb alapot adnak arra a spekulációra, hogy a klub új tulajdonosa, a Glazer család nem akar tovább együttműködni a Vodafone-nal. 2000 elején kezdődött az az ötéves kapcsolat, melynek most vége szakadt. Akkor a Vodafone a Sharptól vette át a hirdetési felület stafétáját. A Manchester most új szponzorokat keres, számos világcéggel már jelenleg is tárgyalási szakaszban tartanak, írja a Brand Republic.

Andy Anson, a fociklub kereskedelmi igazgatója közölte, hogy a Vodafone kifogástalan partnere volt a klubnak 2000 óta. Majd hozzátette: a Manchester United meze a legerősebb szimbólum a sport világában, és a klub úgy véli, hogy itt az idő további jelentős befektetőket találni maguknak.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Robbie Williams lesz a T-Mobile reklámarca
Szakított Beckhammel a Vodafone

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!