2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Tucatnyi üzemet zárt be, és több ezer munkást bocsátott el a világ legnagyobb márkás ruházati termékeket előállító cége, a Levi Strauss az elmúlt évben. A cég most publikált eredményei azt mutatják, az áldozatok meghozták gyümölcsüket, ismét sikerült nyereségessé tenni a farmergyártót.

A fiatalok jelentik a jövőt

A javuló eredmények ellenére az elemzők visszafogott optimizmussal tekintenek a cégre. A termékszerkezet és az értékesítési csatorna átalakításában is jelentős lépések történtek az elmúlt időszakban: így például a világ legnagyobb áruházláncában, a Wal-Mart üzleteiben is meg lehet már vásárolni a Levi's termékeit, ám ez nem jelent általános megoldást.

Emellett a jövő legfontosabb kérdése az, mennyire sikerül piacképessé tenni a márkát a legfontosabb korosztály, a tinédzserek körében. A Levi's ugyanis ma már inkább csak a 40 éven felüliek, az úgynevezett baby-boom korosztály körében kedvelt, s ha ezen nem sikerül változtatni, az a cég végét jelentheti.

Az elemzők szerint a költségcsökkentő programok után a brand újrapozicionálására van szükség, máskülönben hiábavalónak bizonyulhatnak az eddigi fájdalmas lépések.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
A Levi's döntött a Dockers eladásáról
Diszkont farmereket fejlesztett ki a Levi's és a Tesco
Már vészforgatókönyvet készít a Levi's

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!