1p

Újabb kávézókat nyit Európában a Starbucks, miután aláírt egy licensz-megállapodást az SSP élelmiszer-üzemeltetővel. A társaság így próbálja meg ellensúlyozni a visszaeső amerikai keresletet.

Az SSP-vel kötött megállapodás értelmében a következő három évben több mint 150 kávézó fog nyílni repülőtereken és vasútállomásokon, számol be a BBC News.

A vállalat történetében először a Starbucks novemberben negyedéves visszaesést volt kénytelen bejelenteni az Egyesült Államok piacán. Mivel a visszaesés folytatódott, a társaság az új termékek bevezetése mellett a tengerentúli terjeszkedésre helyezi a hangsúlyt.

A kávézólánc elnök-vezérigazgatója, Howard Schultz szerint az SSP segítségével sikerülni fog megszilárdítani a márkát Európában, elsősorban Németországban, Angliában és Franciaországban. A vállalat a közelmúltban jelentette be, hogy jövőre Budapesten is megnyitják az első hazai Starbucks kávézót.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!