3p

Mint ismert, az Index újságíróját vasárnap - nem éppen ügyfélbarát kiszolgálás után - megverte a KFC biztonsági őre. Az eset nyilvánosságra kerülése óta a KFC Facebook-oldalát több mint 300 komment árasztotta el. Hangvételük nem épp barátságos, sőt, péntekre már a KFC gyorséttermébe terveznek látogatást.

Az esetet először Szabó Zoltán (SzabóZé) újságíró hozta nyilvánosságra Facebook-oldalán, de aztán lehozta az Index és a hvg.hu, valamint a 24.hu is.

Az újságírót nem szolgálták ki, panaszkönyvet nem kapott, és az üzletvezető pedig kidobatta a biztonsági őrrel, aki fizikailag inzultálta (megverte). Szabó az esetet telefonjával rögzítette, az esetnek feljelentés lett a vége, az őr ellen garázdaság miatt indítottak eljárást.

Ahogy a hír elterjedt, a fogyasztók ellepték a KFC Hungary Facebook-oldalát, és keményen kiosztották a céget.

Ahogy nemrég a T-Systems esetében, most is elég gyorsan negatív irányt vettek az események a cég szempontjából. (A T-Systemsnél végül két vezető állásába került a botrány). A hozzászólók epés megjegyzésekben osztják a céget, többen az üzletvezető és a biztonsági őr azonnali kirúgását követelik.

Sőt, péntekre már akciót is szerveznek, KFC Vendégkönyv bejegyzés gyarapítás címen:

"Sziasztok! Aki úgy gondolja, hogy nem helyénvaló, hogy a KFC biztonsági emberei fogyasztókat vernek, az kérem jöjjön el péntek délután 17:00-ra a "Király" KFC-be. A vásárlók könyvébe fogyasztás nélkül is lehet véleményt írni. Írjuk meg közösen, hogy mit is gondolunk erről. Minden egyes bejegyzésre a KFC-nek hivatalos választ kell írnia! Jogsértést követnek azzal el, amennyiben a könyvet visszatartják. Kérünk mindenkit, hívja be az ismerőseit az eseménybe, hogy minnél többen legyünk!"

Szabó amúgy azt kérdezi a KFC-t is működtető Amresttől tudja-e garantálni, hogy

  • lelkiismeretesen választják ki a biztonsági őröket?
  • kivizsgálják-e, hogyan hiányozhatott a panaszkönyv?
  • mit tesznek azért, hogy az üzletvezetők képzésébe beépüljön a panaszkezelés?

Az újságíró követeli, hogy a felmerülő orvosi költségeken túl 500 ezer forintot fizessen kártérítésként az Amrest, mert a munkatársuk a boltjukban nyolc napon belül gyógyuló sérüléseket okozott egy vendégnek. Azt szeretné, ha a cég november 1-ig átutalná az összeget egy általa meghatározott, gyermekekkel, szegényekkel és elesettekkel foglalkozó alapítvány számlájára.  

Juhász Nándor, az Amrest Kft. marketingvezetője is a Facebookon olvasott a történtekről, azt házon belül, más forrásból nem jelentették hétfő 11 óráig. Ezért egyelőre semmilyen érdemi nyilatkozatra nem vállalkozott, de az aggasztó eset azonnali, teljes körű kivizsgálását ígérte.  A cég Facebook-oldalán sincs egyelőre hivatalos reakció a történtekre.

mfor.hu 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!