1p

A Raiffeisen Bank és Bankcsoport mosolyoffenzívája folytatódik. A kampányt hasonlóan az első részhez a Republic of Art tervezte.

Az ügynökség egy két hullámban futó kampány kidolgozására kapott megbízást, amelynek második felvonása a közelmúltban indult útjára. A ROA feladata volt az image kampány jelenleg is futó 2. hullámának kidolgozása; mely a kommunikációs stratégia és a kreatív anyagok tervezését, valamint a produkciós munkák minden egyes fázisának végigkísérését jelentette.

A kampány 15 másodperces TV spotokkal, billboardokkal, transzferreklámokkal és sajtóhirdetésekkel van jelen a médiában. A 3 kreatívos kampány két lépcsőben valósul meg, a teaser periódust követi az image kifejtő része.2001-ben a Republic of Art többfordulós tender végeredményeként nyerte meg a nemzetközi hátterű Raiffeisen Bankcsoport image kommunikációjának managementjét.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!