1p

A General Motors felhagy a közösségi oldalon történő reklámkampányaival, mert a cég szerint túlságosan csekély hatással van a fogyasztókra, írja a Wall Street Journal.

"Jól időzített" a General Motors, hiszen a közösségi oldal a hét második felében tervezi a tőzsdére lépését. Tegnap megírtuk, hogy a Facebook megemelte kibocsátási IPO értékhatárát 34-38 dollárra részvényenként. Emellett a cég mai bejelentése szerint megemelte a kibocsátásra szánt részvény állomány méretét is 421 millió darabra.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!