2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Balaton Sound, a Gourmet, a Gyerek Sziget, a Sziget és a Volt fesztivált is szervező Sziget Kft. a tavalyi 10,2 milliárd forintnál legalább 15-20 százalékkal magasabb bevételt szeretne elérni - nyilatkozta Gerendai Károly, a cég ügyvezetője a Világgazdaságnak.

Gerendai Károly az újság szerdai számában megjelent interjúban elmondta: az idei rendezvényeken átlagosan 5-10 százalékkal emelték a jegyárakat, és persze a költségeik is növekednek. Az ügyvezető arra számít, hogy a bevételek nagyobb arányban nőnek majd, mint a kiadások.

A Sziget fesztivál körülbelül 6 milliárd forint - a tavalyinál valamivel jelentősebb - bevételt hozhat. A bevétel szerkezetében nincs jelentős változás, a jegyek, bérletek értékesítéséből befolyó összeg továbbra is legalább 75 százalékot tesz ki. A szponzorációból és a vendéglátásból származó bevétel körülbelül azonos, 10-12 százalék, az állami forrás pedig körülbelül egy százalékot tesz ki. A kiadások közül továbbra is a programokra fordított összeg a legnagyobb tétel, ezt követik a technikai jellegű költségek. Az idei Szigeten Rihanna és a Muse lesz a legdrágább előadó.

Gerendai Károly egyebek mellett kitért arra is, hogy az irreálisan magas fellépőárak miatt már nem akarnak, és nem is tudnak versenyezni a gazdagabb, nagy nemzetközi fesztiválokkal a sztárprogramokban, inkább a látványvilágra, a sokszínűségre vagy a jó minőségű szolgáltatásokra költenek, amivel megkülönböztethetik a Szigetet a többi fesztiváltól.

A jó program elvárás a közönség részéről, de a Szigeten egyre kevésbé a sztárok kiléte az elsődleges "hívószó". A Sziget sikere nem a korábbinál is erősebb programnak köszönhető, hanem a tudatosan erősített önálló brandnek és a Sziget-életérzésnek - mondta az ügyvezető.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!