1p

A magyarországi cégek ajándékként még mindig irodaszereket adnak egy most publikált felmérés szerint. A Promo Direkt felmérése azt állapította meg, hogy csak a vállalatok 1-2 százaléka keres egyéni, exkluzív ajándékokat.

Továbbra is meghatározóak a hagyományos ajándékok a cégek reprezentációjában - közölte a Promo Direkt Marketing és Piackutató Kft. csütörtökön a cégajándékozásról készített felmérésének megállapítását.

Az 1366 cég válaszából kiderült, hogy 30 százalékuk  irodaszereket, írószereket, nyomtatványokat, naptárakat és CD-ket, további 30 százalékuk italokat, borokat vesz a cégajándéknak. Messze leszakadva, 10 százalék alatti az édességeket, divatcikkeket, sporteszközöket beszerző cégek arány, és csak 1-2 százalékuk keres egyéni, exkluzív ajándékokat.

A beszerzés összegéről nyilatkozó cégek mintegy fele fordít 100-500 ezer forintot éves szinten cégajándékra. Ugyanakkor az előző évhez képest 24 százalékra nőtt az 500 ezer forintnál többet költők aránya. A közleményben Szentirmay László, a Promo Direkt Kft. ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a korábbi évekhez hasonlóan szinte mindenki e-mailben kéri az cégajándékra vonatkozó ajánlatokat.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!