"Az elkövetkező öt év során nagyobb növekedési ütemre számítunk az USA-ban, mint Európában" - idézte a DPA német hírügynökség Herbert Hainert, a konszern vezetőjét. Mint ismert, az USA a Nike-nak, a világ legnagyobb sportszergyártó cégének az anyaországa.
Hainer emellett Ázsiában és Latin-Amerikában kétszámjegyű forgalomnövekedést jósolt: az ezen régiókban keletkező bevétel a mostani 21 helyett középtávon már 25 százalékát tenné ki a cég összbevételének.
Az Adidas-Salomon főnök jó hírrel szolgált a részvényeseknek is: "A tőzsdei startnál az volt a célunk, hogy hosszútávon 15-20 százalékos részesedést tudjunk majd fizetni részvényeseinknek, s jelenleg tartjuk is ezt a tervet. Amennyiben továbbra is ilyen sikeresek leszünk, úgy meg fogjuk fontolni, hogy azt 20 százalékon felülre növeljük" - mondta el Hainer a Berliner Tagesspiegelnek.
(Menedzsment Fórum)
Hazájában támadja az ősi riválist az Adidas
A német-francia sportszergyártó óriás elsősorban az USA, Latin-Amerika és Ázsia piacain számít jelentős forgalomnövekedésre, emellett jó eredményei miatt nagyobb osztalék fizetését is kilátásba helyezte részvényesei számára.