Martin Schittengruber a magyarországi kozmetika üzletág vezetését Tomáš Alfölditől vette át, aki a jövőben a Henkel vietnámi vállalatánál tölt be vezető pozíciót. Martin Schittengruber a Bécsi Egyetem Közgazdaságtudományi karán végzett, majd a Grazi Egyetemen szerzett PhD fokozatot, és ezt követően 1994-ben csatlakozott a Henkelhez. Karrierjét kontrolling területen kezdte, majd különböző pozíciókat töltött be a marketing és az értékesítés területeken Ausztriában, Németországban valamint Lengyelországban.
Martin Schittengruber hat éven keresztül vezette a kozmetika üzletágat Romániában. A Henkel Magyarország kozmetika üzletágának igazgatójaként és így a Schwarzkopf, Fa, Taft, Vademecum és Syoss márkák felelőseként Martin Schittengruber így nyilatkozott: Igazán nagy megtiszteltetés számomra az új pozíció. Kihívást jelent, hogy a csapatommal együtt azért dolgozzak, hogy a haj- és testápolási termékek piacán vezetõ szerepet töltsünk be Magyarországon, számos innovációnkra alapozva.
A Henkel vezető márkáival és technológiáival világszerte három üzleti területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). Az 1876-ban alapított Henkel vállalatnak mind a lakossági mind az ipari területeken vezetõ pozíciói vannak többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Schwarzkopf és a Loctite.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.
mfor.hu