1p

Augusztusban megújult a Herz szalámi csomagolása, ennek kommunikációját végzi a Weel a most induló óriásplakát kampányban.

A hazai piacon egyedülálló, visszazárható csomagolást a Herz a márkatermékeknél, a szeletelt téliszaláminál alkalmazza. Az újdonság sikerét az is biztosítja, hogy a fogyasztói árat a cég - dacára a fejlesztésre fordított pénzeknek - nem emelte, sőt az augusztusi bevezetés óta sok helyütt akciós áron juthatnak hozzá a Herz szeletelt termékekhez a vásárlók. A cég filozófiája "A szív, ami Önökért dobog" hangsúlyosan jelenik meg a kampányban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!