2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kisebb vállalatok mellett sok nagy cég is komoly figyelmet fordít a közösségi oldalakra, melyek közül a Facebook a favorit, míg a Google+ egyelőre sötét ló. Az mfor.hu következő konferenciája egyebek mellett olyan kérdésekre ad választ, hogy miként lehet hatékony kampányokat szervezni és hogyan lehet mérni ezeket a közösségi oldalakon, milyen új felületekben érdemes gondolkozni a hirdetőknek, mikor nem tudja kiváltani a hagyományos megjelenéseket a közösségi marketing.

Az utóbbi évek egyik slágere, a közösségi marketing. A hazai közösségi oldalak – elsősorban a Facebook – felhasználóinak számának látványos bővülése, a hirdetők számára is érdekes és értékes csatornává tette a közösségi oldalakat. Azonban ez a piac is rendkívül gyorsan változik, hiszen a lehetőségek tovább bővülhetnek, elsősorban a Google+, illetve a Tulalip megjelenésével, de a Facebook-os hirdetési módszereknek is szofisztikáltabbakká kell válniuk, mivel a felhasználók egy része egyre inkább "rezisztenssé" válik az eleinte sikeres módszerekkel szemben. Az MFOR IX. Marketing Konferenciáján a legújabb felületek mellett nem csak a hatékony módszerekkel, de a tipikus hibákkal is megismerkedhetnek a résztvevők.
 
A közösségi marketing aktivitás online display megoldásokkal is támogatható. A konferencián megvizsgáljuk, hogy milyen sikeres megoldásokkal találkozhattunk már, illetve hogy mely esetekben nem váltható ki a display hirdetés, közösségi megoldással.
 
A közösségi marketing mellett egy napjainkban egyre népszerűbbé váló interaktív eszköz, az Augmented Reality (kiterjesztett valóság), amely az offline világot vegyíti az online-nal. A konferencián szó lesz arról, hogy hogyan állítható ez a marketing szolgálatába. Az eseményen a legújabb site építési trükkök is terítékre kerülnek. Napjainkban a felhasználókat nem elég a vállalati honlapokra terelni, hanem a felhasználóbarát használat mellett olyan egyedi élményt is kell nyújtani, ami nem csak erősíti, de emlékezetessé és szerethetővé teszi a brandet. 
 
A kampányok, fejlesztések, megbízható statisztikákra kell, hogy támaszkodjanak, amihez napjainkban már számos eszköz rendelkezésünkre áll. Az egyik legnépszerűbb a Google Analytics, ám a vállalat számos más eszközt is biztosít, amelyekkel sikeresebb lehet a marketing aktivitás eredménye. A konferencián ezek is bemutatásra kerülnek.
 
 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!