3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Van olyan magyar cég, amely 1.5 millió forintos bevételt csinált két nap alatt, és van olyan, amely több százezer rajongót gyűjtött néhány hét alatt és ezzel megtöbbszörözte a forgalmát a Facebookon.

A közösségi marketing óriási lehetőség sok magyar cégnek, mégis kicsit átláthatatlannak tűnhet. Nem csak azért mert egy új megközelítést, új szempontot igényel, hanem azért is, mert az egyik legfontosabb felület, a Facebook egyedi szabályokkal rendelkezik, és csak részben érhető el magyarul.

Talán ennek köszönhető, hogy egy nemrégiben elvégzett, 121 Facebook oldalt érintő elemzés során kiderült, az oldalak több, mint 90 százaléka nem használja ki a Facebookban rejlő legegyszerűbb, sokszor ingyenes marketing lehetőségeket. A Facebookon futó nyereményjátékoknak pedig csak a 24 százaléka szabályos. A maradékot a bezárás veszélye fenyegeti.

Sok cégvezető éppen ezért még csak gondolkodik azon, hogy megjelenjen a Facebookon, keresi azokat az üzleti lehetőségeket, ahol megtérülést jelenthet ez a fajta kommunikáció.

A töprengők helyzetét nem könnyíti meg, hogy azok, akik már aktívan "facebookoznak", és céges kapcsolatokat próbálnak erősíteni ezen a közösségi felületen, szintén sok problémával küzdenek.
  • Hogyan növeljük a rajongói tábort? 
  • Kicsi az oldalam aktivitása, mivel növelhetem?
  • Hogyan szerezzek rajongókat a meglevő vevőkből?
  • Hogyan szerezzek vevőket a rajongókból?
  • Milyen válságkezelési megoldások vannak a Facebookon?
  • Milyen promóciókat futtathatok sikeresen és szabályosan?
Általában ezek a fő kérdések, amire vegyes válaszok születnek, és nehéz is tisztázni őket, és szinte minden esetben egyedi válaszokat kell keresni minden cégnek.

Van akinek egy jó nyereményjáték segített, van olyan cég, akinek az olcsó hirdetési lehetőség jelentette a sikert. Sok Facebook oldalnál az ügyes tartalomszerkesztés hozta az eredményeket, mások a Facebookban rejlő virulens megoldások segítségével érték el a célcsoportjukat.

Ezeknek az egyedi módszereknek a megtalálásában illetve kiválasztásában segíthet a Közösségi konditerem gyakorlati Facebook marketing tréning, ami egész napos képzés keretében vezet végig az alapoktól kezdve a legfontosabb haladó technikákig.
A közösségi marketing alapoktól a sikeres Facebook kommunikáción és a hirdetési megoldásokon át az eredményes Facebook kampányig vezet az út, amit ezen a gyakorlati tréningen bejárnak a résztvevők.

A következő Közösségi konditerem tréning márciusban lesz, és azok között, akik február 21-ig regisztrálnak ezen a linken, 3 db ingyenes belépőt sorsolnak ki a résztvevők.

Ha Ön Facebook megjelenésen gondolkodik, vagy fent van már a Facebookon, de javítani szeretne eredményein, kattintson ide és regisztráljon! (x)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!