Cégvezetőként, tanácsadóként Pálfi József több tucat vállalat talpra állításában működött közre. Eddigi feladatai elsősorban a szolgáltatásokhoz, szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó fővárosi cégekhez kötődtek, termelővállalat még nem volt a listán, de Hollóházát sem irányította még "kívülről" érkező vezető.
Pálfi át kívánja alakítani a termékszerkezetet, a céget finanszírozhatóvá, a készletnagyságot kezelhetővé szeretné tenni. A klasszikus háztartási porcelán szegmense maximum 25-30 százalékos részt képvisel a jövőben a forgalomból. A vezető véleménye szerint Hollóháza még mindig olyan, mint egy nagy szocialista gyár. Az 1-1,2 milliárd forintos piac csak 250 főt képes eltartani, nem pedig 400-at. A gyárat a lehetőségekhez kell igazítani.
Véleménye szerint ha a társaság talpra áll, zászlóshajója lehet a térség teljes porcelániparának, munkát adhat a meglévő és a cégtől a leépítést követően távozó, de a tevékenységet saját műhelyében folytató vállalkozóknak, kisebb manufaktúráknak is. A december közepére elkészült egyéves reorganizációs terv már jövőre nullszaldós eredményt ígér, olvasható a Világgazdaságban.