2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) és a magyarországi turisztikai szolgáltatók közös akciója, a Budapest Winter Invasion keretében több mint 50 ezer vendégéjszakát töltöttek el a vendégek a fővárosban 2007. december 1. és 2008. március 31. között - mondta Niklai Ákos, az MT Zrt. elnöke sajtótájékoztatón csütörtökön Budapesten.

Az akció ideje alatt a vendégek három éjszaka áráért négy éjszakát tölthettek el Budapesten. A mostani program keretében eltöltött vendégéjszakák száma kétszerese volt az egy évvel korábban megrendezett akcióban regisztráltnak - tette hozzá Niklai Ákos. A második akcióhoz kapcsolódó bevétel mintegy egymilliárd forint volt.

A Budapest Winter Invasion keretében a vendégek legnagyobb arányban Nagy-Britanniából, Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Spanyolországból és az Egyesült Államokból érkeztek. Niklai Ákos elmondta, hogy a promócióban többet foglalkoztak azzal, mit lehet tenni Budapesten. Így a főváros kultúrája, a gasztronómia és a fürdők kerültek fókuszba.

A résztvevő szállodák által készített kérdőíves felmérésből kiderült, hogy a vendégek 75,6 százaléka három éven belül visszatérne Budapestre, 94,4 százalékuk ajánlaná barátainak, ismerőseinek a magyar fővárost. A szállodák 95 százaléka újra részt venne az akcióban - ismertette az MT Zrt. elnöke. A programban 88 partner vett részt, 18-cal több, mint az első akcióban.

A Budapest Winter Invasionre a résztvevő vállalatok 50 millió forintot, a Magyar Turizmus Zrt., az Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium pedig együtt 227 millió forintot fordított.

Adrian Gray, a Le Meridien Budapest vezérigazgatója, a program kitalálója elmondta: az együttműködő partnerek eldöntötték, hogy folytatják a kezdeményezést. A 2008/2009-es program kampány stratégiai kérdéseit, az új felvetéseket és a további partnerek bevonásával kapcsolatos javaslatokat az idén június végéig vitatják meg. A tervek szerint az akciót a jövőben egyebek mellett az üzleti és a konferenciaturizmusra is kiterjesztik - tette hozzá az ötletgazda.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!