Jelentős mértékben, 9,4 százalékkal növelte az előző évhez képest forgalmát a SPAR Magyarország Kft., így bevétele elérte a 201,7 milliárd forintot. A vállalat az elmúlt években több sikeres üzletlánc-felvásárlást is végrehajtott (Billa, Kaisers), emellett zöldmezős beruházásokba kezdett.
A cég üzlethálózata 2005-ben 12 SPAR szupermarkettel és 3 INTERSPAR hipermarkettel bővült, áll a vállalat közelményében. A SPAR egységek száma év végén így összesen 168 volt, melyből 125 SPAR szupermarket, 22 Kaisers szupermarket és 21 INTERSPAR hipermarket volt. Az üzletszám jelentős növekedése hozzájárult ahhoz, hogy nőtt a cég piaci részesedése.
Az erős terjeszkedés nyomán a csoport 1000 új munkahelyet teremtett az elmúlt évben. 2005 végén dolgozóinak száma több mint 8500 fő volt. A dinamikus terjeszkedést 2006-ban is folytatja a cég, 5 INTERSPAR hipermarket és 20-25 SPAR szupermarket nyitása várható.