3p

Májustól az AEGONdirekt.hu Zrt. egoMedia üzletágának marketing és operatív igazgatójaként folytatja pályafutását Drienyovszki Éva, aki 2011 márciusa óta az AEGONdirekt.hu Zrt. online biztosítási üzletág marketing osztályának vezetőjeként dolgozott.

A szakember - aki az mfor.hu májusi E-mail Marketing Konferencia konferenciájának egyik előadója lesz - fő feladatai közé tartozik ezentúl az egoMedia értékesítési és marketing stratégiájának megvalósítása, az ügyfélszolgálat és a call center irányítása, valamint az üzletág új, elsősorban közép- és nagyvállalati, illetve ügynökségi partnerkapcsolatainak kiépítése. Az egoMedia üzletág a jelenleg közel egymillió email címet tartalmazó adatbázisára épülő nagymintás kutatások elvégzésével, adatbázis-építéssel és email marketing kampányok megvalósításával foglalkozik.

Drienyovszki Éva (28 éves) 2011 márciusában került az AEGONdirekt.hu direktbiztosítási szolgáltatásokat kínáló vállalathoz, ahol online értékesítéssel, adatbázis-építéssel, email marketing kampányokkal és tartalom-menedzsmenttel, illetve a 2011 második felében elindított egoMedia szolgáltatási hátterének felépítésével foglalkozott. Az online marketing szakember pályafutását 2008-ban, az Arcus Interactive Group keresőmarketing csapatának munkatársaként kezdte, ahol megtanulta a keresőmarketing-kampányok kezelését és tervezését. Ezt követően, 2010-től a Mito kommunikációs ügynökség tanácsadójaként, a keresőmarketing és médiavásárlási üzletágat építette ki. Drienyovszki Éva diplomáját a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte, ahonnan Erasmus-ösztöndíjasként részt vett a franciaországi École Superieure des Sciences Commerciales d’Angers fél éves üzleti képzésén is.

"A nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy a vállalatok egyre inkább az online csatornákon elérhető fogyasztókat kívánják megszólítani, így a célzott és költséghatékony elérést biztosító email marketing eszközök rövid időn belül az egyik vezető értékesítési csatornává léphetnek elő. Éppen ezért arra törekszünk, hogy a közvetlen ügyfélszerzésre fordított kapacitásainkat növeljük, s hogy egyre több hazai közép- és nagyvállalat számára mutassuk meg az email marketing kampányokban rejlő ügyfél-akvizíciós lehetőségeket. Célkitűzésünk, hogy a tavalyi évben lebonyolított 200 kampány után idén 300-350 kampány megvalósításában vehessünk részt, s így az egoMedia 2013-ban megduplázza tavalyi árbevételét" - hangsúlyozta a kinevezés kapcsán Marosvölgyi Péter, az AEGONdirekt.hu vezérigazgatója.  

Az AEGON Magyarország innovatív direktbiztosítási szolgáltatásokat kínáló vállalata, az AEGONdirekt.hu 2009 óta foglalkozik lakossági biztosítási termékek online értékesítésével. A társaság 2011 második felében kezdte el email marketing szolgáltatásának (egoMedia) értékesítését külső partnerek felé adatbázisán, amely mára közel egymillió email címet tartalmaz.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!