2p

Új szolgáltatás indult ami segítséget nyújt a vállalatoknak azért, hogy megállapíthassák mennyire felel meg honlapjuk vevőik és partnereik elvárásának.

A Dotkom Internet Consulting új, ingyenes diagnosztikai szolgáltatást nyújt a vállalatoknak azért,
hogy megállapíthassák mennyire felel meg honlapjuk vevőik és partnereik elvárásának - közölte
Csizmadia Csaba, a Dotkom cégvezetője szerdán, Budapesten sajtótájékoztatón. A
sajtótájékoztatón elhangzott, hogy Magyarországon a középvállalkozások 70 százaléka, míg a
nagyvállalatok 80 százaléka rendelkezik internetes eléréssel, s egyre több cég vezetője használja a
világhálót tájékozódásra. A Dotkom honlapdiagnosztikája során a tartalmi és a megjelenési
szempontokat egyaránt vizsgálja, és a felépítés, valamint a navigáció tekintetében is ad ajánlásokat a
cégeknek. A sajtótájékoztatón ismertették a Dotkom vizsgálatát az online reklámokkal kapcsolatban
is.

Magyarországon a legelterjedtebb internetes reklám a banner, azaz az oldalakon található
reklámcsík.Elterjedtsége ellenére azonban a banner hatékonysága 8 évvel ezelőtti megjelenéséhez
képest már csekély, amit egyértelműen jelez a rákattintások csökkenő aránya. Az elemzés szerint
azonban mégis előszeretettel használják ezt a hirdetési módot a hazai és a külföldi társaságok, mivel
alkalmazása egyszerű, megtérülése pedig könnyen mérhető. Általános tapasztalat, hogy a hirdetők
azért is szeretik a reklámcsíkokat, mert web oldalaik látogatói egy jól célzott szakmai rétegből
kerülnek ki, és a hagyományos médiához képest itt azonnali kapcsolatfelvételre nyílik lehetőség. A
Dotkom szakértői úgy vélik, hogy a bannerek hatékonysága növelhető a kreatív elhelyezéssel és
megjelenési formával. A vizsgálatból kiderül, hogy Magyarországon a reklámcsík árak 1-10 forint
között mozognak megjelenített hirdetésenként. A legnépszerűbb és leginkább látogatott oldalakon a
listaár 6-9 forint, ám ebből gyakran jelentős, akár 50 százalékos engedményt is adnak az oldalak
üzemeltetői. Csizmadia Csaba a sajtótájékoztatón elmondta, hogy a Dotkom árbevétele az idén 10
millió forint lesz, működésük második évében, jövőre már 70-80 millió forintra nő. A tervek szerint a
Dotkom tulajdonosai jövőre másfél millió dollárt fektetnek a cégbe, s a pénz nagyobbik részéből a
stratégiai tanácsadás megerősítését szolgáló akvizíciókat hajt végre a társaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!