2p

A most befejeződött Reebok felvásárlás után Herbert Hainer az Adidas-Solomon AG elnök-vezérigazgatója bejelentette, hogy a két márka továbbra is önálló marad. A Reebok elött álló feladat a régi dicsfény visszaállítása.

Az elnök-vezérigazgató azt is hozzátette, hogy az amerikai márkát olyan teljesítményre szeretnék felfuttatni, mint amilyen az 2-3 évvel ezelőtt volt. A siker egyik kulcsa lehet, hogy sokkal agresszívebb árkézpést alkalmaznának, úgynevezett nyitóáras márka lehet a Reebok. Az igazgató külön kiemelte a cég szerepét a sportcipő gyártás területén tett úttörő lépései kapcsán, amelyhez szeretnének visszatérni. Így amikor húsz évvel ezelőtt bemutatta a "pump" rendszerét, az amerikai cég volt az, amely első ízben házasította a cipőgyártást és a modern technikát.

Mint ismert az Adidas 2005 augusztusában jelentette be, hogy megvásárolja az amerikai Reebokot. A német cég az ügylettől azt reméli, hogy kihívást intézhet az ugyancsak tengerentúli Nike sportfelszerelés-gyártó világelsősége ellen. Az Adidas szerint a megszerzett cég ebben jelentősen tudja segíteni, mivel forgalmát tekintve a Reebok világpiacon a harmadik legjelentősebb sportszergyártó. A szakemberek véleménye mindenesetre megoszlik, hogy a felvásárlást követően létrejövő óriás sikerrel tudja-e felvenni a versenyt az amerikai konkurenssel - írta korábban az mfor.hu.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!