1p

Az eredetileg egy napra tervezett lenyíló kreatív ismét látható volt az indexen.

A szokatlan formátumú reklám rendhagyó alkalomból, a nagyszámú kedvező visszajelzésnek köszönhetően látható még egy napig a portál bal felső sarkában.

2002. április 24-én egyedi formátumú hirdetés fogadta az Index.hu látogatóit: a nyitóoldal bal felső sarka egy napig visszahajló, és az Index címét részben letakaró papírlapot mintázott, azt sejtetve, hogy valami más rejlik alatta. Kattintásra valóban lehullott a lepel - egy nagyméretű, interaktív animációval gazdagított multi-link reklám felületéről.

A portal takeover, mely az Indexen a Kirowski rekláminnovációs műhelyének közreműködésével debütált Magyarországon, úgyszólván túlteljesítette a hirdetői szándékot, mely széles körű eléréssel és erőteljes kommunikációs hatással kívánt lendületet adni egy termékbevezető kampánynak. Rendkívül ritkán fordul elő ugyanis, hogy az egyébként sokat bírált online reklámok közül egyet-egyet "visszatapsoljanak" az internetezők.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!