Januárban indulhat az Apollo Tyres gyöngyösi gyára


Némi késéssel jövő januárban indulhat be a termelés az Apollo Tyres gyöngyösi üzemében, ahol a tervek szerint évente 5,5 millió gumiabroncsot készítenek a gyártás felfutásától - mondta Neeraj Kanwar, a cég alelnöke kedden a Genfi Autókiállítás sajtónapján.

Elmondása szerint 475 millió eurós beruházással indítják el a termelést, az itt készült abroncsok 70 százaléka az európai piacra kerül. Mint mondta, a régióban jelen lévő autógyártókkal egyelőre nincs megállapodásuk arról, hogy első szerelésként az Apollo abroncsait használják. Hozzátette ugyanakkor, hogy erről folynak a tárgyalások és 2017-re már megállapodhatnak több autóipari szereplővel is.

Autócsodák milliárdokért

Eddig több, mint 150 mérnököt és technikust vettek fel, akiket továbbképzésre küldtek Indiába és Hollandiába, a termelés 2019-es felfutásával több száz embernek adnak majd munkát. A gyárban 5,5 millió személyautóra való és 675 ezer teherautó gumiabroncsot gyártanak majd egy évben, de további igény esetén bővíteni is tudják a kapacitásokat.

Neeraj Kanwar elmondása szerint Magyarországon egyelőre csak a gyártórészleg üzemel majd, cégüzemeltetési központ telepítése az országban jelenleg nincs a tervek között.

MTI



Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.