2p

Elsősorban a vb specifikus termékek forgalma a Tesco áruházakban, közölte az áruházlánc. Részben a világbajnokság, részben a kánikula segítette a sör és az ásványvízforgalom megugrását.

Az elmúlt hetek kedvező időjárása és a tegnap véget ért foci vb-nek köszönhetően jelentős mértékben megnőtt a sör, üdítőitalok, jégkrém és rágcsálnivalók iránti kereslet. A májusi forgalomhoz képest közel 1,5-szer annyi sör és ásványvíz fogyott, közölte a Tesco. Ugyan az időjárás a hónap elején nem kedvezett a sörivásnak, az utóbbi hetek napsütése jelentős forgalomnövekedést eredményezett. A sörhöz hasonló forgalmat generáltak az ásványvizek, a szénsavas üdítőitalokból pedig 20 százalékkal több fogyott, mint az előző hónapokban.

Az akciós áron kínált LCD TV-k, DVD írók, laptopok és fényképezőgépek váltottak ki nagyfokú vásárlói érdeklődést. A műszaki cikkek terén a TV-k forgalma emelkedett meg ugrásszerűen, mintegy megkétszerezve a korábbi hónapok forgalmát.

A rácsálnivaló termékek közül a hagymás-tejfölös ízű chips volt a legkeresettebb, közel 30 százalékkal több fogyott a vb ideje alatt, mint az azt megelőző időszakban. A hőség megélénkítette a keresletet a jégkrémek iránt is, a legkedveltebbek a tölcséres jégkrémek voltak, amelyek közel 40 százalékos forgalomnövekedést hoztak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!