2p

Karados Gábor személyében az Indextől érkezett szakember a Ringiernél az online és mobil fejlesztésekért, meglévő és új digitális termékekért, a digitális stratégia megvalósításáért felel.

Kardos Gábor

2012 január elsejétől Kardos Gábor a Ringier Médiavállalat Digitális üzletágának igazgatója. Feladata a Ringier teljes online tevékenységének operatív és üzleti felügyelete, az internetes és mobil tartalmak és szolgáltatások összehangolása, új termékek indítása és akvizíciós tevékenység.

A szakember az Indextől érkezett a Ringierhez. Kardos Gábor 2000-ben kezdett az Indexnél projektmenedzserként, majd 2001 végétől a lapigazgatói, 2007-től 2011. augusztusáig az ügyvezető igazgatói feladatokat látta el. Az operatív irányítás, az értékesítés és tartalomfejlesztés összehangolása mellett a stratégia kialakításában is kulcsszerepet vállalt. Az Indexet is tulajdonló CEMP (Közép Európai Média és Kiadó Zrt.) üzletfejlesztési igazgatójaként részt vett a leányvállalatok kontrolljában, közreműködött valamint megvalósított számos akvizíciót.

Korábbi tevékenységei közül változatlanul ellátja feladatait a regionális, kattintás alapú hirdetési rendszert működtető ETARGET igazgatóságában.

Juhász György online tartalomfejlesztési vezetőként folytatja munkáját a Digitális üzletágon belül.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!