2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ugyan világméretekben a Coca-Cola mindössze hat százalékkal növelte bevételét az elmúlt esztendőben, a kínai üzlete tavaly 22 százalékkal bővült.

Kínában az édes sötét színű üdítőjéről híres vállalat gyümölcsleveivel ért el jelentős üzleti növekedést, jóllehet az ásványvíztől a teán át a kávéig sok mindent forgalmaz, összesen 700 helyi egységén keresztül. A gyümölcslevek eladásában az amerikai cég helyi érdekeltsége 64 százalékos növekedést jelentett. Két vezető itala - kínai gyártmányok és márkák változatai - 15 százalékos piaci részesedést szerzett az ázsiai országban.

A Coca-Cola 1979-ben jelent meg Kínában, a vállalat azóta összesen 1,2 milliárd dollárt ruházott be. A cég a 2008-ban Pekingben megrendezendő nyári olimpiai játékoktól - egyik fő szponzorként - átütő üzleti sikert remél.

Szüksége is van Ázsiára a Coca-Colának, mely az európai és amerikai piacon is egyre nehezebben tartja vezető pozícióját nagy riválisával, a Pepsivel szemben. Utóbbi 108 év után először tavaly év végén körözte le ellenfelét. A kóla-háborúban alulmaradt Pepsi jó időben nyitott a sport- és energiaitalok felé, melyben azóta vezető szereplővé vált. A Coca-Cola talán éppen ázsiai sikereivel tudja visszahódítani az elsőbbséget a Pepsi elől.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!