3. Workshop - szcenáriók értékelése + terméken belüli, termékek közötti valamint piaci szegmensek közötti kapcsolatok értékelése
A megelőző workshopon összegyűjtött és megbecsült adatok feldolgozása
4.Workshop - A feldolgozás alapján a kapott eredmények bemutatása, átbeszélése, a szükséges korrekciók elvégzése, kritikus kockázati tényezők kiválasztása
5.Workshop - kritikus kockázati tényezőkre kockázatcsökkentő cselekvési program megfogalmazása.
A cikk folytatása
Kockázatelemzés alapú marketingtervezés a Magyar Távközlési Részvénytársaságnál
A Matáv Rt-nél 2001-ben kísérleti jelleggel elkészült egy olyan módszertan, amely az üzleti tervezés során a társaság üzleti bevételét érintő kockázati tényezők mindenre kiterjedő szisztematikus feltárásával és értékelésével segíti elő a megalapozott terv elkészítését.