2p

Kató Lenke tölti be december elejétől az IJ. Communication reklámügynökség operatív vezetői tisztségét. A cégen belül a szakemberhez tartozik az operatív vezetés mellett a PR és kampány menedzsment is.

Kató Lenke

Kató Lenke az elmúlt két hónapban PR menedzserként, a Schmitt Pál fővédnökségét élvező Nagy Idők Focija nevű eseményen dolgozott együtt a reklámügynökséggel, amelynek teljes kommunikációját továbbá a rendezvényszervezési feladatokat is az IJC látta el. A Nagyváradi Atlétikai Club centenáriumára szervezett gálamérkőzés rendkívül sikeres projektnek bizonyult, így ezt követően a felek a további közös munka mellett döntöttek.

Kató Lenke pályafutását a Magyar Reklámszövetségnél kezdte, mint kommunikációs menedzser, majd a Magyar Fogyasztó Platform kommunikációs- és programmenedzsere, illetve a Magyar Fogyasztó szaklap főszerkesztője lett.

Az IJ. Communication reklámügynökség 2009 őszén alakult. A vállalatnál fontosnak tartják, hogy azok a kis- és középvállalkozások, amelyek mindeddig nem használták a marketingkommunikáció eszközeit, felismerjék ezek jelentőségét, és ne csak a nagyok kiváltságának tekintsék.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!