1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az összehangolt és egységes infrastruktúra fejlesztésen túl komplex szolgáltatást is nyújtaniuk kell a vasúttársaságoknak ahhoz, hogy a forgalom növekedjen a kijelölt páneurópai folyosókon.

Az összehangolt és egységes infrastruktúra fejlesztésen túl komplex szolgáltatást is nyújtaniuk kell a vasúttársaságoknak ahhoz, hogy a forgalom növekedjen a kijelölt páneurópai folyosókon - hangsúlyozta Kukely Márton, a MÁV Rt. vezérigazgatója kedden az 5-ös páneuerópai közlekedési folyosó "C" szakaszának fejlesztési tervéről rendezett konferencián.

A MÁV terveiről Mangel János főosztályvezető elmondta, az 5-ös korridor "C" szakasz magyarországi fejlesztése során a Budapest és Dombóvár közötti szakaszra 21 milliárd forintot, a Dombóvár és Magyarboly közöttire 6 milliárd forintot fordít a magyar vasúttársaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!