2p

Egyéves országos ATL kampányt indított a Hankook Tire rácalmási gyára. A 2013. július 15-től 2014. július 14-ig tartó kampány fő eleme a budapesti Petőfi-híd budai hídfőjénél, a BME (Budapesti Műszaki Egyetem) épületén található óriás építési háló, amely jelenleg az ország egyik legnagyobb reklámfelületének számít. A kampány célja, hogy a nemrégiben bővítést bejelentő vállalat tovább erősítse ismertségét az országban és felhívja a munkavállalók figyelmét a közeljövőben esedékes további 950 munkahely betöltésére.

Egyéves országos ATL kampányt indított a prémium gumiabroncsgyártó Hankook Tire rácalmási gyára. A kampány fő eleme a budapesti Petőfi-híd budai hídfőjénél, a BME épületén található óriás építési háló. A 923 négyzetméteres építési háló jelenleg hazánk egyik legnagyobb reklámfelülete. Emellett országszerte még öt helyszínen találhatók Hankook reklámfelületek, köztük a budapesti Ferihegyi út és Vak Bottyán utca találkozásánál, valamint vidéki nagyvárosokban, köztük Kecskeméten, Miskolcon, Szegeden és Győrben, 33,5 nm-től egészen 104 nm-es felületekig.

A kampány elsődleges célja a munkáltatói márkaépítés és ismertség növelése Magyarországon, hiszen a vállalat rácalmási gyáregységének 2013 májusában bejelentett harmadik beruházási üteme kapcsán a Hankook – a meglévő éves 12 millióról további 5 millióval – összesen, éves szinten 17 millió abroncs legyártására kívánja tovább növelni gyártó kapacitását, amellyel további 950 munkahely betöltésére nyújt lehetőséget. A cég jelenleg már több mint 2000 alkalmazottat foglalkoztat Rácalmáson.

A reklámfelületeken található üzenet, a "Bízd ránk magad!", a magyarországi magas minőségű gyártásra utal, amelynek a munkavállalók felé is közvetített üzenete van. A képi világ a világszinten elismert európai túraautó versenysorozat, a DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) elemeit használja fel, hiszen a verseny – a megújított szerződésnek köszönhetően – a vállalat elsőrangú gumiabroncs technológiájára fog támaszkodni a következő, 2014-ben kezdődő hároméves időszakban is. A DTM résztvevői így 2016-ig biztosan a Hankook „Ventus” gumiabroncs-sorozatával fognak versenyezni.

A Hankook Tire reklámkampányának kivitelezője a Katand ARG Magyarország Kft., a kampány teljes időszaka 2013. július 15-től – 2014. július 14-ig tart.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!