Soós Gergely, a neo ügyvezetőjének elmondása szerint a Kaszás Györggyel kötött partneri megállapodás egy újabb lépés abban a tervszerű folyamatban, amelynek keretében például (márka)stratégiai igazgatóval bővült a cég a nyár végén.
Kaszás György még 2006 elején, 18 év után távozott a McCann Ericksontól, hogy független saját cégét vezesse, amely offline reklámmegbízásokat teljesít, illetve, hogy szakmai tudásmenedzsmenttel és képzéssel (tréningekkel és coaching-gal) foglalkozzon. Ezeket a tevékenységeit a neo-val végzett munkája mellett is folytatja, áll a társaság közleményében.
"Már 2002-ben leírtam, hogy egy nem túl távoli jövőben majd internetes ügynökséggel szeretnék dolgozni. Ugyanis az a határozott véleményem, hogy nincs olyan, hogy offline vagy online kreativitás. Csak egyfajta kreativitás létezik, amire az internet nagy teret biztosít" - indokolta lépését Kaszás.
Kaszás feladata a Neo Interactive–val való együttműködésben a kreatívtudás-menedzsment, az, hogy felkészítse az ügynökséget a megnövekedett szintű kreatívfeladatok ellátására, és támogassa a cég üzletfejlesztési, továbbá belső, illetve kifelé irányuló képzési tevékenységeit.
További karrier híreket Egyről a kettőre rovatunkban olvashatnak.