1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A második negyedévben kissé lassult a reklámkiadások csökkenése, elsősorban annak köszönhetően, hogy az ázsiai-csendes-óceáni térségben 6,5 százalékkal nőtt a hirdetési piac - tette közzé a Nielsen piackutató intézet.

Európában és Észak-Amerikában azonban még továbbra is érzi a válság negatív hatásait a hirdetési szakma, amelynek bevételei 6,8 százalékkal estek vissza a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.

A Nielsen szakértői a második fél évre már kis javulást várnak, elsősorban a rádiós reklámoknál, a nyomtatott sajtóban azonban még várat magára a fellendülés.

A  reklámköltés világ  méretekben 5,8 százalékkal csökkent, leginkább a lapok és a folyóiratok estek a hirdetők takarékoskodásának áldozatául: a folyóiratoknál 18,5 százalék, a napilapoknál 7,5 százalék volt a visszaesés. Az elektronikus média jobban szerepelt: a rádióadók reklámbevételei 3,1 százalékkal, a televízióké 4,3 százalékkal csökkent a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!