2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Xerox bejelentette a vállalat történetének eddigi legjelentősebb arculatváltását. A teljes megújulás másfél évet vesz igénybe, az ezzel kapcsolatos feladatokat az Interbrand intézi.

Megújult az arculat

A Xerox a vállalat történetének eddigi legjelentősebb arculatváltását hajtja végre. A márka megújulásának célja, hogy kifejezze és egyértelművé tegye, mit jelent ma a Xerox: innovációt, vevőorientációt, egy vállalatot, mely ötleteivel, termékeivel és szolgáltatásaival vásárlói és partnerei minden igényét képes kielégíteni.

A cég ezáltal szeretné levetkőzni a korábbi években ráragadt, ám ma már túlhaladott képet, amely nyomtatók és fénymásolók gyártójaként azonosítja a vállalatot. Éppen ezért az új arculat kialakításánál arra törekedtek, hogy az innováció és vevőorientáció értékeit hangsúlyozzák.

A vállalat a megújuláshoz kapcsolódó reklámkampányát - a hagyományosan "reklámünnapnek" is tartott - Super Bowl-on (az amerikaifoci-bajnokság döntőjén) fogja megkezdeni. A február első vasárnapján megrendezésre kerülő mérkőzésen debütáló szpot a vállalat illetékesei szerint az új szellemiséghez igazódó lesz.

Az új logóban a Xerox név kisbetűs változatként jelenik meg piros színben, és ehhez tartozik egy gömb alakú szimbólum "X" alakot formáló vonalakkal. A cég szerint ez utóbbi a Xerox vásárlóival, partnereivel, az iparággal és az innovációval való kapcsolatát jelképezi.

Az új vállalati arculat tartalmaz egy a Xerox által szabadalmazott betűtípust, valamint, egy nyolcszínű változatban használható designelemet is.

A vállalat honlapja mára már a megújult arculattal működik, de a teljes átállás – beleértve a járműveket, az épületeket és a termékeket- előreláthatólag 18 hónapot fog igénybe venni világszerte.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!