Legyűrte riválisait a Szerencsejáték Zrt.


Legyűrte engedély nélkül működő, internetes sportfogadásokkal foglalkozó külföldi riválisait a Szerencsejáték Zrt., immár az állami cégé a hazai piac kétharmada - írta csütörtöki számában a Magyar Idők.

A lap egy friss szakmai felmérés kapcsán kérdezte Koppány Gergelyt, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi és játékszervezési igazgatóhelyettesét. Mint a cikkben olvasható, az állami cég tavaly 28 milliárdos forgalmat ért el a sportfogadási területen, miután az adóhivatal az elmúlt két évben mintegy 350 illegális fogadóoldal működését akadályozta meg.

Ezeket a honlapokat más országban bejegyzett cégek üzemeltetik, a vállalkozások Magyarországon adót nem fizetnek, tevékenységüket pedig tiltja a jogszabály - mondta az igazgatóhelyettes a lapnak.
 
Visszatér a 4 inches iPhone  
 
A külföldi kötődésű oldalak az állami játékszervezőnél valamivel magasabb nyereményeket tudnak kínálni. Erre Koppány Gergely szerint az ad lehetőséget, hogy az érintettek nem tartják be a hazai adószabályokat és a fogyasztóvédelmi előírásokat. A Szerencsejáték Zrt. 2013-ban jelent meg az online sportfogadási piacon, mára 64 százalékos piaci részesedést ért el.

Az állami cég szakembere kiemelte, hogy a piaci folyamatokban érdemi szerepet játszott az adóhatóság fellépése. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) nagyjából két éve rendelheti el az engedély nélkül működő fogadási honlapok ideiglenes, kilencvennapos blokkolását.
 
MTI 


Tudja?

Vizes-vb költségszámláló*


* a közbeszerzési hirdetmények alapján ennyit már biztosan elköltöttünk a 25 milliárdosra tervezett rendezvényre

.
hirdetés
Promóció

Így kereshet pénzt profikkal
Érdemes a befektetési döntéseket magunknak meghozni, vagy bízzunk inkább szakemberekben?

Élményfaktor a digitális fizetésben
Lakást vegyünk vagy aranyat?

Nulla kamatot adnak a bankok? Akkor most mit kezdjen a pénzével?

-----------------------------------------------------------------------------

Most sokat spórolhat a céges tankoláson, mutatjuk hogyan!
Ha személyre szabott, prémium szolgáltatásokat szeretne valaki, nem a "megszokott" nagy olajvállalat kútjait érdemes választani.

-----------------------------------------------------------------------------

Mire épülnek a digitális fizetési modellek? Mi köze az élménynek a profithoz? Mit adhatunk a felhasználóknak?

Élményfaktor a digitális fizetésben

.
hirdetés
elrejt
 
.