Valóban jogi útra tereltük az ügyet, erősítette meg a hírt a Hennes and Mauritz szóvivője, Annacarin Björne az AFP-nek. Hozzátette: a vállalat megszegte a márkanév használatára vonatkozó szabályokat.
[ajanlo=387][igazitas=left/]A legnagyobb európai divatláncnak Európában és Észak-Amerikában is vannak üzletei, ám a cég idáig Oroszországban még nem terjeszkedett. Nemzetközi vállaltként folyamatosan új piaci lehetőségek után kutatunk, s potenciális terepként tartjuk számon az orosz piacot is, fogalmazott a szóvivő.
Az orosz ruházati vállalat honlapján található logó tökéletesen megegyezik a svéd divatcég nemzetközi névjegyével, ám a társaság vezetőjének, Boris Kostyrinnek fogalma sincs, hogy történhetett az "apró malőr". A tervezők nagyon speciális módon készítenek logókat, magyarázkodott a vezető a vállalat és a svéd Dagbladet honlapján. Kostyrin levelében arra is kitért, hogy nem látja akadályát miért ne dolgozhatna együtt a két vállalat. "Az oroszok minket ismernek, a svédek pedig a Hennes and Mauritzot" - taglalta az együttműködés előnyeit Boris Kostyrin.
Menedzsment Fórum