2p

A budapesti szállodákat népszerűsítő Winter Invasion elnevezésű akció plusz 5500 vendéget és 25 500 vendégéjszakát hozott - közölte a Magyar Turizmus Zrt. szombaton.

A Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány 2006. december 1-től 2007. március 31-ig tartott, a budapesti ötcsillagos szállodák kezdeményezésére jött létre, és ahhoz - a Magyar Szállodaszövetség közreműködésével - több mint 50 szálloda csatlakozott.

A kampány célja Budapest, a budapesti szállodák, a magyar nemzeti légitársaság, illetve a Ferihegyi Repülőtér utószezoni forgalmának növelése volt. Az idén első alkalommal megszervezett akcióban három éjszaka áráért négyet tölthettek a vendégek a résztvevő budapesti szállodákban.

A Magyar Turizmus Zrt. - résztvevő szállodák körében végzett - felmérése szerint a kampány sikeres volt: a válaszadó szállodák túlnyomó többsége, 95 százaléka jó ötletnek tartja az akciót, és megfelelőnek az időzítést.

A budapesti vendégéjszakák számának növeléséhez éppen az elő- és utószezonban, vagyis a vendégforgalom szempontjából kevésbé meghatározó időszakban járult hozzá az akció - hangúlyozza az MT Zrt. közleménye.

Az akcióban részt vevő vendégek zöme a hazájában értesült a lehetőségről. A leghatékonyabb kommunikációs eszköznek az interneten és az utazási irodákban való megjelenések bizonyultak. Az akcióra - a szállodák szerint - legtöbben Nagy-Britanniából, Németországból és Franciaországból érkeztek, de sok olasz turista is kihasználta a lehetőséget.

A kampány sikerén felbuzdulva, a részt vevő szervezetek és szolgáltatók májusban egyeztetnek az akció újbóli megszervezéséről.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!