3p

A Store Wizard tanulmánya szerint 200-400 millió forintos online kiskereskedelmi forgalom várható az e-szezonban. A kereskedők véleménye szerint igen magas azon vásárlók száma, akik az interneten választják ki a terméket, de a hagyományos úton, személyesen vásárolják meg. Ez a tendencia azonban a jövőben változni fog, és az áruházak mindegyike egyetért abban, hogy a karácsonyi szezonnak hosszú távú jelentősége van az internetes kereskedelemre nézve.

A karácsonyi szezon jelentősége

Az áruházak mindegyike egyetért abban, hogy a karácsonyi szezonnak hosszú távú jelentősége van az Internetes kereskedelemre nézve, hiszen ha a vásárlók pozitív tapasztalatokat szereznek, akkor a későbbiekben is bátrabban kihasználják az Internet nyújtotta vásárlási lehetőségeket. A Fókusz On-line-nál számos példa volt arra, hogy a karácsonykor náluk vásárlóknak az újévben egy kívánt termék kapcsán rögtön eszükbe jutott az Internetes vásárlás kedvező tapasztalata.

On-line és hagyományos forgalom

Általános vélemény, hogy a hagyományos bolt forgalmát csak évek múlva éri el az Internetes bolt forgalma, a válaszadók legtöbbje a tapasztalatok alapján
3-5 évre teszi ezt. A kereskedők többségétől eltérően a Libri és a FotexNet is úgy érzi, a jövő évi karácsonyi szezon on-line forgalma már vetekedni fog a hagyományossal. Érdekes tapasztalat, hogy a Librinek már idén is egy sikerkönyvéből ugyanannyi példány kelt el az Interneten, mint a hagyományos boltjaiban.

KIK VAGYUNK MI?

A Store Wizard az egyetlen hazai fejlesztésű Internetes kereskedelmi rendszer, amely már számos nyugati országban is bizonyított.

Több, mint ötven magyar, amerikai, és németországi kis-, és nagykereskedelmi Internet áruház működik a Store Wizard rendszerrel, köztük olyan piacvezető hazai on-line boltok szerepelnek, mint a FotexNet, a Libri On-line Könyvbirodalom, az Office DEPOT, a Nutricia - Hajdútej, vagy az Ideal Werke. De a cég ügyfelei között van a MOL, a MatávNet, az LG Electronics, és a Nemzeti Tankönyvkiadó Rt. is.

A Store Wizardot kifejlesztő magyar cég, az Erba 96 már számos külföldi e-business projektet kivitelezett, amelyek között akad jó néhány díjnyertes is. A német Ideal Werke e-business megoldása egy rangos német e-commerce versenyen 50 induló nagyvállalatból harmadik helyezést ért el, valamint ott van a World of Watches amerikai on-line órabolt, amely elnyerte a Time, a NetShopping Guide, valamint a Bizrate.com magazinok e-commerce minőségi díjait.

A Store Wizard-dal készített e-kereskedelmi rendszerek modulárisak, gyorsan és költséghatékonyan bővíthetők az ügyfél igényei szerint. A cég ügyfélkapcsolataiban hosszútávú partneri viszonyra épít, így előtérbe helyezi az ügyfeleknek készítendő rendszerek minél gazdaságosabb elkészítését, ugyanakkor kényelmes és hatékony használatát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!