Már sörözni is hajlandók a cégek az ideális jelöltekkel


Az alapvetően passzív jelöltek iránti fokozódó munkáltatói verseny olyan iparágakat is kihívások elé állít, ahol korábban ismeretlen volt a munkaerőhiány. Egy ideális jelölt felvételéhez online és offline is kreatívan kell megtalálni a megfelelő új csatornákat.

"Át kellett gondolnunk, hogy 2017-ben a toborzásnak hol kell elkezdődnie és meddig kell tartania. A válaszokat a profession.hu rendszerében elérhető elképesztő mértékű adat és a partnereinkkel közös workshopjaink adták meg. Arra jutottunk, hogy az employer brandingre és a teljes candidate experience-re kész koncepcióval kell rendelkeznünk, ha a hiányszakmáknál is eredményeket szeretnénk garantálni. A partnereinknél gyakran egészen az alapokig kell átvilágítanunk az adottságokat és a helyes döntések meghozatalához a legfontosabb iparági és munkaerő-piaci információkat is mi adjuk át. Az eszközök terén a közösségi médiát és az informális eseményeket kellett a fókuszba tennünk. A szakértőinknek mára természetes lett, hogy egy informatikussal például egy közös sörözés lehet a siker kulcsa" – mondta Szigeti Nikoletta, a Profession Services új vezetője.

Ezek a legőrültebb munkák

Több iparág is most találkozik először az új munkaerő-piaci trendekkel.

Az alapvetően kínálati piac és a munkavállalók passzivitása megköveteli a toborzási folyamatok teljes felülvizsgálatát. A toborzási szolgáltatónak sok esetben már az employer brandingben, a meghirdetett pozíciók kialakításában, az elvárások meghatározásában, vagy a felvételi folyamatok átalakításában is segítséget kell nyújtania. A megfelelő jelölteket alternatív módokon, többek között a közösségi médiában és informális eseményeken kell megszólítani.

Bérkalkulátor 2017 - a megugró minimálbérekkel

Ismerje meg a 2017-es szabályokat!
Hatalmasat emelkedik a minimálbér, mennyit kap kézhez a bruttó bérből? Hogyan változik a kétgyermekes családok adókedvezménye?
Számoljon velünk!

A munkáltatók közötti kiélezett verseny ráadásul szükségessé teszi, hogy a munkáltató neve az első perctől jól csengjen, és hogy a candidate experience minden lépésben a lehető legjobb legyen. Ehhez már elvárás, hogy a toborzási szolgáltató adja a lényeges információkat. Az apró fogások mellett - például hogy a jelentkezők már az első levélben megtervezhetik az útjukat az interjúra, megnézhetik az éttermeket, kávézókat a jövőbeni munkahelyük közelében, vagy márkázott kis csomagot is kapnak a cégtől – a tanácsadó és a megrendelő közötti folyamatos egyeztetés, valamint a potenciális munkavállalóktól érkező visszajelzések strukturált gyűjtése és elemzése is elengedhetetlen.


Olvasta már?



hirdetés
125 éves a melltartó125 éves a melltartó

1892. szeptember 20-án mutatta be egy párizsi fűzőkészítő az első modern melltartót.

.
hirdetés
elrejt
 
.