1p

Az eddigi legnagyobb óriásplakát-kampány kezdődött el a napokban Magyarországon. Februártól az ország 4200 pontján jelennek meg azok a jól ismert márkák, melyek ezúttal egységes koncepcióval és formában népszerűsítik a márkaértékeket.

Az 1995-ben alakult márkaszövetség tagvállalatai kiemelt fontosságúnak tartják magyarországi jelenlétüket, és egyre több közülük hazánkban alakítják ki regionális gyártási és kutatási központjaikat. A szervezetnek jelenleg 46 tagvállalata van, amelyek összesen 13 ezer főt foglalkoztatnak, együttes éves árbevételük mintegy 500 milliárd forint. Seres Tibor tájékoztatása szerint a társaságok a magyarországi reklámköltések mintegy 40 százalékát adják. A márkaszövetség tagjai közül ebben az évben a következő 12 vesz részt a kampányban: Agrana, Beiersdorf, Cerbona, Gyermely, Henkel, Masterfoods, Nestlé, Procter&Gamble, Sió-Eckes, Szobi, Sara Lee, Unilever.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!