2p

Az Európai Unió a cookiek erőteljes korlátozását célzó javaslatát enyhíteni látszik az online reklámokkal foglalkozó cégeket tömörítő Interactive Advertising Bureau fellépésének hatására.

Az Európai Unió a cookiek erőteljes korlátozását célzó javaslatát enyhíteni látszik az online reklámokkal foglalkozó cégeket tömörítő Interactive Advertising Bureau fellépésének hatására.

Az Európai Unió eredeti törvényjavaslatának értelmében, a site-oknak minden egyes alkalommal előzetes engedélyt kellene kérni a felhasználóiktól, ha cookie-t kívánnak alkalmazni látogatottsági méréseik során. "Felsoroltunk több, mint egy tucat olyan következményt, amellyel ez a döntés járna az online kereskedelemben és reklámiparban. Sőt az is látható, hogy a cookie-használat ilyen mértékű szigorításával megtizedelődne az online piacon működő vállalatok száma." mondta az IAB elnöke, Danny Meadows-Klue.

A törvényt valószínűleg május 13-án bocsátják szavazásra az Európai Parlamentben. "Még nem győztünk, de sikerült egy nagyon fontos pontot módosítást kieszközölnünk a szavazásra kerülő törvényben. A legtöbb site és internetes cég használja az online kampányok hatékonyságát mérő cookie technikákat. Ha ezeket meg kell szüntetnünk, akkor a hirdetők a jelenleginél sokkal kisebb mértékben veszik igénybe az online reklámlehetőségeket." - tette hozzá az elnök.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!